sobota, 10 stycznia 2015

Książki

Książki. Niektórzy widzą w nich tylko parę kartek. Ale w książce nie kartki są najważniejsze tylko to co jest na nich zapisane. Niektórzy nie lubią czytać. Wolą siedzieć przy komputerze i zabijać potwory w nowej grze którą dostał na urodziny a ja wolę siedzieć i czytać o czarnym, gadającym kocie. Niektórzy wolą siedzieć na czacie a ja wolę przeczytać "Tomka w krainie kangurów". Wieczorem nie potrafię zasnąć zanim nie przeczytam książki. Najbardziej lubię czytać książki:
  • "Czarownica piętro niżej" 
  • "Amelka"
  • "Bromba i inni"
  • "Magiczne drzewo"
  • "Felix, Net i Nika"
  • "Szkoła zaklęć"
Te książki najlepiej mi się czytało. Warto je przeczytać w zimowy (albo letni) wieczór. :-)

1 komentarz:

  1. Ja najbardziej lubię serie Magiczne drzewo :)
    http://bywaulotna.blogspot.com
    Jeśli spodoba ci się mój blog, zaobserwuj, skomentuj, a zostanie to w 100% odwzajemnione ;0

    OdpowiedzUsuń