wtorek, 30 grudnia 2014

Zniszcz ten dziennik

okładka

Pewnie słyszeliście o książce "Zniszcz ten dziennik". Napisała ją Pani Keri Smith. W tej książce są różne pomysły jak zniszczyć dziennik (np. trzeba zamrozić, podrzeć, pomazać stronę). Mam w domu taki dziennik i uważam, że takich książek powinno być więcej. Dorośli uważają, że z książkami dzieci powinny się obchodzić delikatnie, ostrożnie a ta książka jest inna. Na początku nie byłam pewna czy wykonać te zadania które były w dzienniku, ponieważ nie chciałam go zniszczyć. Byłam przyzwyczajona do szanowania książki. CO NIE ZMIENIA FAKTU, ŻE INNE KSIĄŻKI NADAL ZASŁUGUJĄ NA SZACUNEK!!! Rodzice mają racje z książkami trzeba się obchodzić delikatnie a ta jest inna. Podoba mi się to, bo w tej książce są różne śmieszne i nietypowe zadania które każdy rozumie na swój sposób. Przy wykonywaniu zadań jest niezła zabawa. Moje ulubione zadania to: wyprowadzanie dziennika na spacer (przywiązałam do niego sznurek, wyszłam na dwór i wlokłam dziennik po ulicy za sobą), wklejanie naklejek od owoców (często widzisz jak na jakimś jabłku przylepiona jest naklejka) i rozlewanie różnych płynów (np.kawy, herbaty, soku) na dziennik.
Polecam tą książkę wszystkim tym co lubią destrukcję i dobrą zabawę. :D

5 komentarzy:

  1. Post jak zwykle super!
    Ja też mam tą książkę. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez mam ta książkę. Jest ekstra :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tobą, że inne książki nadal zasługują na szacunek. Co nie zmienia faktu, że mój Dziennik jest już prawie w całości zniszczony, a kreatywna destrukcja pozwala mi się wyżyć artystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi ten post mi się podoba i też mam tą książkę XD

    OdpowiedzUsuń
  5. TA CZĘŚĆ TYCH KSIĄŻEK ŚREDNIO MI SIĘ PODOBA!!! JA WOLĘ "TO NIE KSIĄŻKA"...
    A Z TYM, ŻE KSIĄŻKI ZASŁUGUJĄ NA SZACUNEK MASZ CAŁKOWITĄ RACJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń