piątek, 19 grudnia 2014

Choinka

Jak ja lubię Święta!!! :D I lubię też wchodzić pod choinkę. Wiem, że to może wydawać się dziwne ale: LUBIĘ WCHODZIĆ POD CHOINKĘ! Tylko trzeba uważać, bo jak ktoś powiesił szklane bombki na choince to mogą spaść na głowę! Mi się to nie przydarzyło ale uwierzcie mi WSZYSTKO JEST MOŻLIWE NAWET BOMBKA NA GŁOWIE! Wieszaliście kiedyś cukierki na choince? Ja wieszałam! Nie dotrwały do wigilii, ponieważ wcześniej zostały zjedzone. Na wigilie zostały tylko papierki po cukierkach. A czy Wy się czasami zastanawiacie czemu stawiamy w domu choinkę a nie na przykład dąb?

(przede wszystkim dlatego, że dąb nie zmieścił by się u nas w domu chyba, że do domu wnieść jeszcze mały dąbek ale nie można by wtedy na nim wieszać bombek)

Na Święta Bożego Narodzenia wiesza się też jemiołę:
jemioła

W starożytności jemioła pospolita uważana była za dar bogów. Przypisywano jej właściwości magiczne.  Pędy jemioły sprowadzały do domu szczęście i bogactwo, spełniały ludzkie życzenia i marzenia.Ścięte pędy świętej jemioły leczyły niemal wszystkie choroby, jednały pomyślność, włożone do wazonu lub podwieszone pod sufitem chroniły dom przed złymi mocami, zapobiegały pożarom, a już powstałe wygaszały. Jemioła symbolizuje nieśmiertelność duszy.


Spróbujcie na Święta Bożego Narodzenia zaskoczyć rodziców i zróbcie dla nich niespodziewaną niespodziankę! KUPCIE DLA NICH PREZENT POD CHOINKĘ! KUPCIE DLA NICH COŚ ZA CZYM OD DAWNA ROZGLĄDALI W SKLEPACH!  Albo jak nie wiecie co by chcieli dostać pod choinkę kupcie coś co wiecie, że im się spodoba!

Ja zrobiłam dla mojej mamy bombkę! Ale nie taką zwyczajną zrobiłam ją stylem dekupaż! Pomogła mi przy tym MAMA MOJEJ KOLEŻANKI!!! Mam nadzieję, że moja mama tego nie czyta!!!



1 komentarz: