sobota, 20 grudnia 2014

X FACTOR


Wszyscy mi mówią, że w przyszłości zostanę aktorką, bo umiem naśladować głosy innych ludzi i potrafię przedstawić to w śmieszny sposób. W sumie to mogłabym być aktorką. Ale słyszałam też od niewielu, że mam wystąpić w x Factor, ponieważ umiem ładnie zaśpiewać czysto i niskim i wysokim głosem (nie wiem czy to prawda ale ja tylko pisze to co mówi mi inni). W związku z czym sprawdziłam od ilu lat można występować w x Factor. Od 16. Ja mam dopiero 10 lat! Mam jeszcze mniej więcej 5,5 roku na nauczenie się jakieś ładnej piosenki. 5 miesięcy  będę szukać jakiejś ładnej piosenki (zostanie 5 lat) gdy już ją znajdę przez 2 lata nie będę jej ćwiczyć, bo o niej zapomnę (zostaną 3 lata) przez 3 lata dniem i nocą będę ćwiczyć do występu, ponieważ wcześniej zapomniałam się pouczyć a mi zależy na wygranej. Wiem, że 3 lata to dużo ale chce dobrze znać piosenkę.  
Co to x Factor? 
To polski program telewizyjny w którym ludzie śpiewają.
 

3 komentarze:

  1. Trzymam za twoją karierę kciuki. :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio od 16-tu? A ta dziewczynka Magda, nie pamiętam nazwiska na pewno nie miała tyle. Chyba, że to był mam talent. Helenko w tvn ogłaszają teraz castingi do nowego talent show specjalnie dla dzieci. Może to Twoja szansa?

    OdpowiedzUsuń
  3. No Hela, ten program to ,,Mali Giganci''

    OdpowiedzUsuń