czwartek, 10 kwietnia 2014

Przecież to nie LOGICZNE!

Pan Szymon nazywa mnie Heleną Przedsiębiorczą. No sorry ale mamy 21 wiek. 21 wieku trzeba myśleć czasami tak jak ja np. gdyby najpierw naukowcy wynaleźli maszynę która produkuje pieniądze i ta maszyna wyprodukowała baaaaaaaaaaaaaardzo duuuuuuuuuuuuuuuużo pieniędzy to każdy człowiek na świecie mógłby sobie z tych wyprodukowanych pieniędzy wziąć  pewną kwotę i wydać na co chce. I już następnego dnia kolejna dostawa pieniędzy. Oczywiście te pieniądze kiedyś powinny się skończyć więc maszyna musiała by dorobić. Gdyby stało się coś takiego (oczywiście przypadek z pieniędzmi i z maszyną i z dostawą kasy) to wszyscy ludzie na świecie byliby zadowoleni. Bo teraz (w 21 wieku) to największe problemy są właśnie z pieniędzmi. Ale tak naprawdę z drugiej strony gdyby ludzie nie pracowali nie było by przygód. Właśnie czemu akurat przygody są związane z pracą? Ponieważ gdy jedziesz do pracy, jesteś w pracy, wracasz z pracy albo cokolwiek robisz w pracy przeżywasz wielką przygodę FINANSOWĄ! Poza tym wszędzie może Ci się zdarzyć przygoda nawet jak jesteś w toalecie. :)
I jeszcze jedno bym by zapomniała moja CIOCIU ANIU dzisiaj i jutro to były najlepsze dni "szkolne" :D.

4 komentarze:

  1. Czyta się ten wpis jak łamigłówkę. Nic ie zrozumiałam. Musze tylko napisać, że sama się zastanawiałam nad tymi pieniędzmi i martwi mnie, że za wszystko trzeba płacić. Za picie, jedzenie a nawet patrzenie i oddychanie. Ta maszynka toby raczej sensu nie miała bo jakby każdy miał kasę to nikt by nie sprzedawał niczego bo po co i niczego nie można bby było kupić.
    A dlaczego jesteś przedsiębiorcza?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pan Szymon (od gitary) mnie tak nazwał. Można było by coś kupić. Roboty by to robiły. Tylko... Najpierw trzeba było by się napracować :) więc trochę nie ma sensu ale to tylko moje tak jakby przemyślenie :))). I jeszcze jedno faktycznie teraz to trzeba za WSZYSTKO płacić. A i jeszcze co do tego Helena Przedsiębiorcza to nawet polubiłam to "imię" xD!!!
    Pozdrowienia z Gołąbek

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dalej pokombinujemy to nowy świat wymyślimy ;) Dobra zmykam lulu, tylko ja jedna w moim wieku chyba jeszcze nie śpię .

    P.s. Babcia mi opowiadała, że dawniej prawie nie używała pieniędzy. Kupowała tylko cukier a resztę sami uprawiali, hodowali itd

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper! Chociaż wstawać o 6 rano żeby wydoić krowy to nie za fejnie.

    OdpowiedzUsuń