czwartek, 18 grudnia 2014

Jak spędzamy Święta


Koniec tygodnia. A to znaczy, że... ZBLIŻAJĄ SIĘ ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA!!! Czy Was też zawsze intryguje co dostaniecie na Święta Bożego Narodzenia? Ja na 86,5% wiem jaki prezent dostanę a na 23,5% nie wiem. Mówi się, że w Święta bożego Narodzenia powinno stać na stole 12 potraw i wszystkich trzeba spróbować (nie wiem do końca jak to jest) ale jeśli ktoś spędza święta sam to gotuje 12 potraw? Jak byłam mniejsza to wielkie znaczenie dla mnie miało czy na stole stoi 12 potraw czy nie. I pamiętam jeszcze, że czekałam na 1 gwiazdkę (pewnie część z wypatrzonych moich "gwiazdek" to były samoloty). A teraz to nikt nie czeka na 1 gwiazdkę. Ciekawe jak prezydent USA spędza Święta Bożego Narodzenia? Chwilę...wpisze w Google. Dowiedziałam się jak Prezydent Barack Obama spędza Święta Bożego Narodzenia:

Barack Obama opuszcza Waszyngton i udaje się na dwutygodniowy urlop. Prezydent Stanów Zjednoczonych jak co roku spędzi święta Bożego Narodzenia na Hawajach. 

 

Ja też chce na Hawaje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz