poniedziałek, 12 października 2015

Szósta klasa

Przepraszam Was, że tak długo ie pisałam ale nie wyrabiam się z nauką ( w końcu to 6 klasa )!!! Denerwuję się przed pierwszym sprawdzianem próbnym ( przed testem szóstoklasisty ) który jest niedługo, bo w najbliższy piątek. :/ Nie wiem jak się ogarnąć!!! Nie nadążam z odrabianiem lekcji! Nie nadążam już się uczyć do sprawdzianów i kartkówek! A nauczyciele zamiast pomagać to straszą sprawdzianem szóstoklasisty. Z tego wszystkiego stałam się najgorsza z matematyki z klasy!!! Dostaje jedynkę za jedynką!!! I jakby tego było mało poprawiam jutro tabliczkę schożenia! Ech... Jak mam to ogarnąć? Pomóżcie mi. Będę bardzo wdzięczna.

3 komentarze:

  1. Z kąd ja to znam? ;D Nie przejmuj się! Wydaję mi się, że ty Helu napewno zdasz sprawdzian szóstoklasisty nawet na szóstkę. Moja babcia zawsze mi mówi, że to tylko początek roku- nie wiadomo co się jeszcze wydarzy. Nie należy, aż tak się tym przejmować! Zawsze możesz te pare złych ocen jeszcze poprawdzić. A z resztą- pomyśl, czy za dziesięć lat będzie to takie ważne, że ten jeden raz dotałaś jedynkę? Jednak nie luzuj 100%! Oceny poprawiaj, a jak się nie da- nadrób lepszymi! W końcu szósta klasa jest bardzo ważna! A jeżeli nie masz sposobów na organizacje oto moje trzy sprawdzone sposoby:
    1. Od razu po powrocie ze szkoły zapisuj na samoprzylepnych kartkeczkach, jakieś ważne dzisiejsze wydarzenia, czyli po prostu zapowiedzi kartkówek, testów, ważnych dni itp.,
    2. Jeżeli masz dużo nauki- odpuść sobie na razie bloga, napewno inni zrozumieją, lub po prostu rób posty w piątek albo weekend,
    3. Przed sprawdzianami czy kartkówkami powtórz cały materiał trzy razy.
    To tyle, trzymaj się! -Lucy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę! Jak przeczytałam Twój komentarz od razu zrobiłam się spokojniejsza! Naprawdę! Zastosowałam się do Twoich rad i teraz mam więcej czasu (i oceny mam nawet lepsze)! Jesteś niesamowita! Dziękuję!!! :D :))))

      Usuń
  2. Fajny blog jak na taki wiek. Nie masz co się przejmować sprawdzianem szóstoklasisty. Poczwiczysz i dasz rade . Zapraszam do siebie:
    mypasteldream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń