niedziela, 8 listopada 2015

We Will Rock You

Niedawno pisałam drugi etap polonistycznego konkursu kuratoryjnego (czemu to ma taką długą nazwę?). Był w miarę łatwy ale myślę, że nie przejdę. Głównym tematem była mitologia. Posejdon - pan mórz i oceanów (taki facet z widłami) nie wiedzieć czemu kojarzy mi się z piosenką ze spongeboba: "Kto ananasowy pod wodą ma dom..."! Na konkursie cały czas chodziła mi po głowie ta piosenka. Mam nadzieję, że z tego nie napisałam jakiś głupot! Dobra. Gdy już napisałam ten straszny test (albo konkurs jak kto woli) chciałam po cichu wyjść z sali żeby nie przeszkadzać. Pani która stała przy drzwiach powiedziała, że muszę poczekać żeby więcej osób wyszło na raz no więc oparłam się plecami o ścianę! To nie było mądre, ponieważ oparłam się o wyłącznik światła! W całej sali w której była ok. setka dzieci zgasło światło! To się nazywa dyskretnie wyjść... Poza tym dostałam główną rolę ( w sumie nie wiem czy główną ale w każdym bądź razie dużo mówię ). Musical ma tytuł (chyba) "We Will Rock You". Akcja rozgrywa się w przyszłości. Świat opanował internet. Tworzyć własną muzykę poza komputerem jest zabronione. Muzykę można tylko programować. WSZYTKO ODBYWA SIĘ W INTERNECIE! Imprezy, spotkania! Ze skomputeryzowanego tłumu wyróżnia się chłopak (mój kolega, Marcin) i dziewczyna (ja) którzy się potem zaprzyjaźniają i próbują uratować świat od całkowitego skomputeryzowania. W przedstawieniu jest dużo śpiewów i tańców. Cały musical jest naprawdę bardzo ciekawy! :) Oto urywki tego musicalu w wykonaniu starszej grupy musicalowej: We Will Rock You

4 komentarze:

  1. Oddałam wszystko żeby pisać za ciebie. KOCHAM mitologii grecką!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy twój nik nie wziął się przez najmniejszy przypadek od bohaterki książki R.Riordana Cioci Em (MEDUZY)??? Jeśli tak to wolę na ciebie nie patrzeć, ponieważ jeszcze zaraz się okaże że jesteś spokrewniona z mitologiczną Meduzą... I potrafisz zamieniać ludzi (herosów szczególnie) w kamień...

      Usuń
  2. U mnie w szkole też coś takiego było. Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super oddałaś to co wtedy się dział!!! Przypomniałam sobie tamte straszne chwile... Naprawdę Posejdon kojarzy ci się z tą piosenką ze Spongeboba... Mniejsza o to! SUPER!!! (tylko nie mów Persefonie, że to powiedziałam. Moja matka uważa, że tylko to co ona robi może być super...) :)

    OdpowiedzUsuń