poniedziałek, 2 czerwca 2014

Jak się sprawy mają

Co oznacza 1 Czerwca??? DZIEŃ DZIECKA!!!! Na Dzień Dziecka dostałam: słodycze (od mojego kochanego i niekwestionowanego taty), wybieramy razem z moją kochaną i niekwestionowaną mamą hamak do ogrodu i na razie to wszystko ale to był naprawdę wspaniały Dzień Dziecka. Najlepszy na świecie! Nie zgadniecie ale byłam w Spa Dr Irena Eris!!!!!!!!!!! W pięciogwiazdkowym hotelu! I byłam na basenie gdzie są 2 jacuzzi na dworze i trzy w środku!!!! Animatorzy w tym hotelu organizowali różne zabawy i było wspaniale! Ale potem musiałam wracać :(  . Gdy przyszłam na zajęcia do Ady (pisałam już o tym) powiesiłam swoją kurtkę którą dostałam na urodziny na krześle i na tym położyłam portfel który też dostałam na urodziny (położyłam go tam, bo nie mieścił mi się w kieszeni kurtki). I wygłówkowałam, że Ci co kupowali prezenty nie byli w zmowie, bo tak to portfel mieściłby się do mojej kieszeni w kurtce!

4 komentarze:

  1. wow ale fuksiara z ciebie. Zrobili cię na bóstwo w tym spa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na Dzień Dziecka byłam w kinie 3D.
    Aby wyłączyć weryfikację obrazkową (literki), wejdź w Ustawienia, potem Posty i Komentatrze, Weryfikacja obrazkowa i wybierz ,,Nie". Potem zapisz ustawienia.

    maia-wrobel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Blog jest świetny i napewno polecę go innym.Ja zapraszam do mnie:
    expelliarmuss.piszecomysle.pl

    OdpowiedzUsuń