wtorek, 3 lutego 2015

Wojna o...mleko

Moja szkoła :D
W mojej szkole na korytarzu postawione są kartoniki z mlekiem. UCZNIOWIE i NAUCZYCIELE mogą brać i pić mleko. Nauczyciele widzą kto bierze mleko, ponieważ w mojej szkole są kamery. No i niedawno wydało się, że starsi ludzie wchodzą do naszej szkoły, wkładają mleko do torebek i wychodzą. Były też przypadki, że dzieci uciekały ze szkoły. Żeby temu zapobiec nauczyciele i dyrektorka postanowili zamontować domofon w naszej szkole. I może to się wydawać absurdalne ale pierwszy raz w życiu miałam problem z otworzeniem drzwi. W poniedziałek nie było mnie w szkole i nie wiedziałam, że moja wychowawczyni mówiła, że teraz wchodzimy innym wejściem niż zwykle i miałam problem z wejściem do szkoły. Myślę, że się na tym nie znam i nie wiem co napisać.

1 komentarz: