wtorek, 24 marca 2015

15 faktów o mnie :)

Dużo Wam o mnie opowiadałam. Bardzo dużo! Ale jeszcze nie wszystko o mnie wiecie.

 15 faktów o mnie!
1.  Chciałabym zostać youtuberką!
2. Kolibry są jedynymi ptakami które potrafią latać do tyłu!
3. Nie lubię jeździć na rowerze.
4. Nienawidzę kolorować.
5. Moimi ulubionymi przedmiotami w szkolę są: polski, przyroda, historia i matematyka!
6. Gdy słyszę muzykę (każdą heavy metal też) niezależnie w jak beznadziejnej jestem sytuacji zawsze poprawia mi się humor! 
7. Niektóre gatunki kolibrów na czas zimy odbywają wędrówki, podczas których potrafią przelecieć nawet 8000 km!
8. Kolibry są najmniejszymi ptakami na Ziemi!
9. Lubie jeść szpinak! 
10. Potwornie boję się psów.
11. Kolibry w powietrzu są bardzo zwinne. Potrafią nagle wstrzymać lot, zawisając w miejscu. Dzięki niespotykanej budowie skrzydeł mogą latać do tyłu. Ruchy ich skrzydeł są tak szybkie, że prawie niewidoczne! Taki sposób latania wymaga jednak dużych ilości energii, dlatego kolibry - gdy są aktywne - nieustannie jedzą!
12. Jedyną rzeczą którą (pomijając moją rodzinkę, muzykę, przyjaciółki i kakao) kocham bardziej od spania są lody!
13. Nigdy nie pamiętam swoich snów!
14. Gdybym miała założyć zespół nazwałam bym go Lions.
15. Uwielbiam chodzić po centrach handlowych.


1 komentarz: