sobota, 11 kwietnia 2015

Jestem dziewczyną a chce chodzić do harcerstwa

Czy to dziwne, że chce chodzić do harcerstwa? Jestem dziewczyną i chce chodzić do harcerstwa. Podobno tam chodzi dużo dziewczyn ale boję się, że dziewczyny (i może chłopcy ale z  nimi to różnie) z mojej klasy mnie wyśmieją. Może powiedzieć moim koleżankom to prosto w facjatę a może po prostu siedzieć cicho? I w sumie jak się tak NAPRAWDĘ dobrze zastanowić to jako koleżanka albo przyjaciółka radziłabym nic nie mówić i się z tego cieszyć a jak ktoś zapyta:
-Ej! Z czego się cieszysz? Ja też chcę!-
To prostu powiedzieć mu to, bo nie ma się z czego śmiać. No ale jest tyci problem. Problem brzmi następująco:
A JAK MNIE WYŚMIEJĄ POMIMO TEGO, ŻE NIE MA SIĘ Z CZEGO ŚMIAĆ?!
Mam po prostu go olać? NIEEEEEE! To do mnie ie podobne, bo ja nie olewam ludzi którzy się ze mnie śmieją i to jeszcze dlatego, że chodzę na fajowe zajęcia. A tak poza tym to jak jedna osoba się ze mnie zacznie śmiać to zacznie się też śmiać druga, bo przecież "to jest mój przyjaciel". Nie wiem co zrobić i myślę, że powoli zaczynam histeryzować!

2 komentarze:

  1. Ja chodze do charcerstwa i nic w tym zlego tez jestem dziewczyną

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chodziłem i było więcej dziewczyn niż chłopaków

    OdpowiedzUsuń