poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Moje łakomstwo

Nie wiem czy wiecie ale jestem STRASZNYM łakomczuchem!
21 moich ulubionych dań i innych różnych smacznych rzeczy
1. LODY! 
2. GOFRY!
3. ŻELKI!
4. BATONIKI!
5. NALEŚNIKI!
6. PAPRYKA! (sama się dziwie)
7. BRZOSKWINIE!
8. MORELE!
9. POZIOMKI!
10. TRUSKAWKI!
11. MALINY! 
12. WIŚNIE
13. CZEREŚNIE!
14. JAGODY!
15. PORZECZKI!
16. JEŻYNY!
17. NUTELLA!
18. PIZZA!
19. CZEKOLADA!
20. BANANY! (jestem podobna do moich przyjaciół - minionków!)
21. ORZECHY!

Nie wiem czy wypisałam wszystko, bo zawsze tak jest, że najpierw się wymienia jakieś rzeczy a potem przypomina się wiele innych.

2 komentarze:

  1. Ja również uwielbiam żelki! Uwielbiam je jeść i siedzieć przed komputerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wykluczam z tej listy: Gofry, Banany, Brzoskwinie, Morele i Paprykę

    OdpowiedzUsuń