poniedziałek, 12 listopada 2012

Ekscytujący dzień

Ten dzień był ekscytujący ponieważ na ostatniej lekcji żonglowaliśmy.a później poszłam do kolegi.I oglądaliśmy telewizje graliśmy też na komputerze ale tylko 15 minut bo przyszła po mnie mama.Ale na szczęście nie miałam nic zadane.To był najlepszy dzień tego tygodnia.Ale moja pani zachorowała i prawdopodobnie wraca w następnym tygodniu.

Zastanawiałam się co jest najlepszym sposobem na zarabianie pieniędzy? Raz moi koledzy wyszli przed budynek basenu bo ja z całą klasą chodzę na basen no więc wyszli i zaczęli prości ludzi o pieniądze. dziwny sposób na zarabianie pieniędzy ale to w końcu dzieci.Ale jaka jest najlepsza metoda na zarabianie pieniędzy?Może trzeba mieć jakieś specjalne zdolności?   Na przykład moje specjalne zdolności to:śpiew,rysowanie,rozśmieszanie,pisanie i granie na scenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz