poniedziałek, 5 listopada 2012

przemyślenia niedzielne

Cześć jestem Hela mam 8 lat.Chodzę do 3e.Lubię się bawić z różnymi koleżankami ale nie lubię się z nimi kłócić.Mam dwie siostry Amelkę i Lusię. O mało nie zapomniałam mam jeszcze dwa koty Benka i Rysika.Wiecie co myślę że ZUS jest okropny, bo oni odbierają naszym rodzicom kasę którą zarobili.I wydają je na potrzeby burmistrza.Na przykład na zebranie.Co za beszczelność nie!I on płaci też za drukowanie ogłoszeni.Zresztą szkoła jest nie lepsza.Bo starszaki podkładają ci nogi.W czasie przerwy nie możesz wejść do szatni po  worek do wf. Wszędzie są poprzylepiane gumy do żucia!Fuj...ochyda siadasz na krześle pod którym jest przylepiona wyrzuta guma.Pani nie daje ci dokończyć zdania co nie światczy o dobrym wychowaniu.Jestem przecierz w3 klasie a ona dzwoni dzwoneczkiem jak jesteśmy głośno normalnie jak w przedszkolu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz