czwartek, 12 maja 2016

12

   Poprzednie posty były dosyć smutne więc ten będzie weselszy. :D Dzisiaj, jak więszość moich czytelników wie jest 12 maj. I co z tego? To, że mam dzisiaj swoje 12 urodziny.
   To niesamowite. Mam już 12 lat (to trochę dużo) a tak mało jeszcze Wiem, tak mało doświadczyłam. Więc... kiedy zdąrzę spełnić marzenia? Kiedy? Czas szybko mija a życie jest jedno! Ile czasu poświęcamy na... siedzenie przed komputerem, telewizorem. Nie pochwalam długiego siedzenia w kuchni, bo... MARNUJEMY CZAS. Moglibyśmy w tym czasie zrobić tyle rzeczy... Tak mało mamy czasu...no właśnie...NA CO? Na to żeby spełnić marzenia, żeby SIĘ spełnić, żeby móc być szczęśliwym. 
   Przyznam się Wam do czegoś tylko ciiiii....! Potrafię być wredna. Dobrze o tym wiem i żałuję ale tylko dla osób które marnują mój czas, bo jakby się zastanowić to czas odgrywa bardzo ważną rolę w naszym życiu.
   Myślę, że post trochę może Was nakłonił do refleksji. Pamiętajcie, że możecie się nimi ze mną podzielić. Z chęcią przeczytam Wasze przemyślenia i może własnymi (przeyśleniami oczywiście ;) ) się podzielę w następnym poście... 

2 komentarze:

  1. PIERWSZA RZECZ JAKA WPADŁA MI W OKO TO NOWE TŁO... GDY JE ZOBACZYŁAM OD RAZU POMYŚLAŁAM JAKIE TŁO BYŁO PRZED TYM CO WIDZĘ DZISIAJ... (?)
    TAK SAMO JEST Z CZASEM I CHWILAMI, PRZEMIJAJĄ CIĄGLE SĄ, BĘDĄ I TRWAJĄ. GDY PRZEŻYJEMY COŚ JAKĄŚ CHWILĘ STARAMY SIĘ ZATRZYMAĆ JĄ W PAMIĘCI... NIESTETY NICZEGO NIGDY NIE ZAPAMIĘTAMY DOKŁADNIE. NASZ MÓZG PODKOLORUJE LUB ZABARWI NA CZARNO WSPOMNIENIE. CZAS MIJA, PŁYNIE I LECZY RANY!!! NIE MAMY JAK TEGO ZMIENIĆ!
    SĄ DWA TYPY LUDZI:
    -CI CO ŻYJĄ CHWILĄ I POTRAFIĄ PRZYJĄĆ NAWET NAJTRUDNIEJSZE WYZWANIE
    - ORAZ CI CO LICZĄ CZAS PATRZĄC JAK SZYBKO PRZEMIJA!!!
    DO KTÓREGO TYPU NALEŻYMY??? NA TO PYTANIE ODPOWIEDŹ JEST W SERCU, DUSZY I MÓZGU...


    TAK PRZY OKAZJI PRZEPRASZAM ZA BRAk komentarzy PRZY WCZEŚNIEJSZYCH POSTACH. NIE MIAŁAM POMYSŁU CO NAPISAĆ I JAK CIĘ OCENIĆ, WIĘC PRZEMILCZAŁAM SPRAWĘ PATRZĄC NA KALENDARZ I ZEGAREK...
    ŻYCZĘ CI TAKŻE WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN. NIE PRZYJMUJ TEGO ZBYT POWAŻNIE, ANI TEŻ ZA BARDZO NIE ŚMIEJ SIĘ Z MOICH ŻYCZEŃ... CHCIAŁABYM ŻEBYŚ SPEŁNIŁA SWOJE MARZENIA. JESTEŚ ŚWIETNA W TYM CO ROBISZ I NIECH TAK ZOSTANIE...
    TIK-TAK! CZAS UCIEKA...
    CÓRKA PERSEFONY

    OdpowiedzUsuń