wtorek, 31 maja 2016

Zielona Szkoła...Jechać?

   Zielona Szkoła. Jeśli ktoś nie wie co to jest wytłumaczę: jest to wycieczka szkolna stworzona w celu zintegrowania klasy która na nią jedzie. Zwykle Zielone Szkoły odbywają się w zalesionych miejscach w okresie wiosennym. Czy warto na nią jechać? W tym poście się nad tym zastanowimy.

   Jestem w 6 klasie szkoły podstawowej. Przez 5 lat jeździłam na wspomniane Zielone Szkoły. W kwietniu kiedy zbliżał się okres rozważania decyzji jechać czy nie jechać postanowiłam...zostać w domu! Długo się nad tym zastanawiałam ale stwiedziłam, że jeśli pojadę to ten wyjazd będzie bez sensu (poza tym miałam...przyjemność (???) być uczestnikiem paru sytuacji które tylko utwierdziły mnie w przekonaniu żeby... NIE JECHAĆ!!!). Dlaczego? Nie muszę i nie będę tego tłumaczyć. Po prostu nie jadę. Zawsze na Zielonej Szkole było pełno stresu, byłam wiecznie zmęczona, bo wstawaliśmy ok. 6 a wracaliśmy do pokoi ok. 22-23. Nie czułam się tam swobodnie. Wszyscy zabijali się o to kto pierwszy będzie na śniadaniu, wymyje się, usiądzie w autokarze. ZA DUŻO STRESU! Wiecznie byliśmy w biegu! To...nie jest wypoczynek. Z tych powodów (oraz z paru innych których nie będę wymieniać) postanowiłam zostać w domu i wreszcie mogę odpocząć i nie tęsknię za klasą. Tak się tylko mówi..."Będzie ci smutno jak klasa będzie wyjeżdżać!". Nie bójcie się. Mi nie jest smutno ani nie tęsknię poza tym i tak w poniedziałek się z nimi zobaczę.
 
Wracając do pytania które zostało zadane na początku. Jeśli masz dobre kontakty ze znajomymi, lubisz las i takie klimaty no to...może Ci się spodobać ale jeśli uważasz, że Ci się tam będzie nudzić to nie jedź a o to czy Ci będzie smutno jak klasa będzie wyjeżdżać się nie martw, bo i tak niedługo się z nimi zobaczysz.

2 komentarze:

  1. Ja nigdy nie miałam zielonych szkół...dlatego na twoim miejscu bym pojechała. Tęskić za klasą nie musisz jeżeli jej nie lubisz. Jeśli jednak jesteś z nią związana powinnaś martwić się o nią. Koleżanki i Wychowawca zapewne nie były zadowolone że nie pojechałaś, ale mogło im to tez nie przeszkadzać. Zielone szkoły są po to aby odetchnąć od szkoły i zaprzyjaźnić się bliżej z kumpelami. To była twoja ostatnia możliwość wyjazdu z tą klasą...Ja na twoim miejscu bym żałowała��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt z mojej klasy pewnie za mną nie tęsknił...Ja za nimi też nie. Nie żałuję. Cieszę się, że nie pojechałam. Nie chce już z nikim z tej klasy bliżej się zaprzyjaźniać. Nie chcę.... Widzę, że oni też nie chcą.
      Poza tym...może kiedyś pojedziesz na taką wycieczkę? Może będzie fajnie? Każdy ma inne zdanie... ;D

      Usuń