sobota, 18 października 2014

Helekkliberek powraca!

Wiem, że długo nie pisałam. Zdałam do PIĄTEJ klasy i jest mi naprawdę trudno. Chce mieć czerwony pasek na koniec roku ale jest mi naprawdę trudno! Dlatego zrobiłam sobie przerwę. W czwartej klasie było znacznie łatwiej! A piąta klasa?! TO JAKIŚ KOSZMAR! Nie przypuszczałam, że weekend może być TAKIM zbawieniem! Naprawdę! Ale muszę jakoś dotrwać do końca. Tylko...martwię się co będzie w szóstej klasie! Ech... to mordęga! Plecaki mamy tak ciężkie, że nasi rodzice nie potrafią ich podnieść. To znaczy potrafią ale z wielkim trudem. Łatwiej by było gdyby zrobić szafki na książki tak jak było kiedyś przed każdą lekcją wszyscy wymieniali by książki a nie targali wszystkie te książki. A pod koniec lekcji wszyscy braliby tylko te książki w których panie coś zadały! To by było życie. A tak w ogóle to uczniowie nie powinni odrabiać dłużej pracy domowej niż półtorej godziny! Ale uwierzcie mi, że tak się nie da jeśli są: dwa sprawdziany w tygodniu, milion kartkówek, przyroda do odrobienia, j.polski, j.angielski i jeszcze tysiąc innych przedmiotów do odrobienia to NIKT w godzinę się z tym wszystkim nie wyrobi! Dopiero co się zaczął rok szkolny a wszyscy są już wyczerpani! No cóż. Pewnie chcecie wiedzieć ostatnio się u mnie wydarzyło. Otóż nic. Wszystko po staremu. Nic się nie wydarzyło ale dopiero ma się wydarzyć. Idę dzisiaj z przyjaciółkami do Kolorado a potem nocuje u przyjaciółki! Ale będzie super! Idę pakować swoje ubrania na wieczór, bo nie mogę się doczekać!

2 komentarze:

  1. Witaj Helku. U mnie też była przerwa bo nie mogłam się ogarnąć. Czwarta klasa - istny szok po trzeciej a ty mówisz, że czwarta to lait???? To ja nie wiem jak sobie poradzę jak teraz nie mogę się wyrobić z pracą domową i nauką na milion kartkówek i testów. Zrezygnowałam na razie ze wszystkich zajęć dodatkowych i tak brakuje mi czasu. Placek też ciężki jak diabli. Szafki mamy ale pracy domowej jest tyle, że prawie zawsze trzeba większość książek zabrać do domu. Mam już drugi plecak bo pierwszy nie wytrzymał ciężaru:( Fajnego nocowania u koleżanki. U mnie też nocowanka,

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważaj! Piąta klasa to jest jeden wielki HORROR! Uzbrój się w książki, bo panie będą Cię atakować ocenami i testami!

    OdpowiedzUsuń