wtorek, 21 października 2014

Urodziny mojego bloga

Uwaga! Uwaga! To jest mój 95 post a więc za pięć wpisów będą "urodziny" mojego bloga! Przygotujcie papierowe kubeczki, talerzyki, czapeczki no i oczywiście te takie superowe trąbki w które jak się dmuchnie to one się odwijają i wydają taki dość dziwny dźwięk, bo już niedługo mój blog będzie obchodzić "urodziny"! Może nazwijmy ten szczególny dla mnie dzień Dniem Bloga albo nie zbyt przeciętny. To niech będzie to Dzień Balonów oraz Kalesonów! TO JEST GENIALNY POMYSŁ! Przecież nie ma takiego dnia a poza tym ta nazwa jest zupełnie od czapy więc nikt nie wpadnie na podrobienie tej nazwy! Ale też nazwałam tak ten dzień w celach marketingowych... No więc w Dzień Balonów oraz Kalesonów niech WSZYSCY wejdą na mojego bloga, ponieważ w ten dzień będzie wydanie specjalne! A żeby każdy mógł wejść w setny wpis i mógł świętować ten dzień to muszę powiedzieć kiedy jest ta szczególna chwila. Więc tak ten dzień jest:

1.11.2014 roku

Wejdźcie wtedy na mojego bloga koniecznie! I jeszcze będę o tym dniu przypominać i pisać za ile postów będzie ten dzień! Wchodźcie, wchodźcie by świętować! Zapraszam, zapraszam! Dużych i małych, wszystkich!!!

Dziękuję wszystkim moim czytelnikom za to, że chociaż raz lub dwa weszli na mojego bloga. :)

P.S. Jeśli ktoś ma jakieś pytania to proszę napisać do mnie w formie komentarza pod wpisem na pewno odpowiem! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz