poniedziałek, 27 października 2014

Afera

Ja w to po prostu nie wieże! Jak taka wielka firma Nokii mogła sprzedać swoją firmę! Trochę to mną wstrząsnęło, bo sama mam telefon Nokii. No cóż trzeba się z tym pogodzić. No dobra czas na wiadomości:
.......................................................................................................................................................................
Tablica ogłoszeń

Te najważniejsze:

  • ZA CZTERY TYGODNIE  Święta Bożego Narodzenia!!!
  • Jeszcze cztery posty i będzie 100 wpisów!*

Te mniej ważne i te które już niektórzy a może wszyscy zauważyli:

  •  Liczba cztery mnie prześladuje.
 ......................................................................................................................................................................

 Jak już niektórzy (albo wszyscy) zauważyli liczba cztery mnie prześladuje. Ale to chyba dobrze, ponieważ (tak sądzę) liczba cztery jest liczbą szczęśliwą np. czterolistna koniczyna mówi się, że jest szczęśliwa a ma cztery listki, miałam numer cztery w dzienniku i właśnie wtedy gdy go miałam dostawałam dobre oceny. Cztery to też idealna liczba,bo mamy dwie ręce i dwie nogi razem cztery. Więcej rąk ani nóg nie potrzebujemy ale też jakbyśmy mieli o jedną rękę albo nogę mniej było by nam bardzo trudno chodzić lub trzymać coś albo grać na czymś. Dlatego liczba cztery jest szczęśliwa ale dlaczego mnie prześladuje? No cóż. Tylko szkoda, że już nie jestem 4 w dzienniku, bo ostatnio jest strasznie dużo sprawdzianów... :3


* Uwaga! Dla Wszystkich tych co nie czytali poprzedniego posta! Jeśli nie wiecie o co chodzi z liczbą 100 w i całym tym komunikatem o tym.  1.11.2014 roku jest Dzień Balonów oraz Kalesonów (tak go nazwałam) otóż w ten dzień będzie mój setny post! Więcej informacji dowiecie się w poprzednim poście albo zapytajcie mnie o więcej informacji w komentarzach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz