środa, 29 stycznia 2014

Dlaczego żarty są zawsze o blądynkach???

Ja jestem blondynkom i jak opowiadam kawał o blondynce to jest tak jakby wiocha.  No, bo blondynka opowiada kawał o blondynce. Tylko się nie śmiej!!!! A tak przy okazji opowiem kilka kawałów (o blondynce) których na pewno nie znasz

Przychodzi blondynka do blondynki
-Ej! Gdzie jest druga stron ulicy?-Pyta
-No tam-Odpowiada
-A jak byłam tam powiedzieli mi, że tutaj-

Czemu blondynka siedzi w ogniu? Bo chce spalić kalorię!

Czemu blondynka chowa gazetę do lodówki? Bo chce mieć świeże wiadomości!!!

Czemu blondynka zakłada koło ratunkowe gdy włącza komputer? Bo chce bezpiecznie serfować po sieci!!! 

Czemu blondynka wrzuca zegarek do wody? Bo chce zobaczyć jak czas płynie!!!

No tak i jak opowiadam jakiś kawał to nie śmieją się z kawału tylko za mnie, bo blondynka opowiada kawał o blondynce!!!

P.S. Jak chcesz się podzielić kawałem to wal w komentarzach!!!
P.P.S. Nie ukradnie żadnego księżyca!!! (To z filmu)


 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz