czwartek, 30 stycznia 2014

Raport na dzisiaj i jutro i na pojutrze a dalej się zobaczy!!!

Ważne ogłoszenia!!!!!!!!
Niech wszyscy moi fani krewni i znajomi (wrogowie też mogą) łapią za telefony i wysyłają SMS-sy na numer: 7122 o treści: K00013!!!!!! Ponieważ rusza konkurs Blog Roku 2013 i Ja zamierzam go wygrać!!! Głosować, głosować!!! Bardzo zależy mi na wygranej tego konkursu!!! Patrzyłam na nagrody!!! Są w dechę!!! Głosować można do: 5.02.2014r. Jak chcecie zobaczyć stronę Bloga Roku to wpiszcie w wyszukiwarkę: 
http://www.blogroku.pl/2013/kategorie/moim-niebieskim-okiem,5h6,blog.html

Mniej ważne
Dostałam 4 z polaka. Sprawdzian był. Pisze na szaro, bo tak piszą w gazetach. 

Najmniej ważne
Pojutrze weekend!!!!!Chociaż nie wiem czy to takie nie ważne...

4 komentarze:

  1. Masz bardzo fajnego bloga i jak na 9 latkę piszesz naprawdę bardzo ciekawie !!!!! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 4. Ja mam same 5 ze sprawdzianów z polaka. Ale 4 też dobre :).

    dziennik-wiktorii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jak na 9-latkę piszesz świetnie! ♥

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzienki po prostu pisze jak jest xD

    OdpowiedzUsuń