sobota, 1 lutego 2014

Gwiazdą być

Ten cały konkurs jest trochę stresujący, bo mam ciągle jakieś powiadomienia i mam coraz więcej obserwatorów! Życie gwiazdy jest ciężkie!Ale z drugiej strony  tooooo.... nawet fajnie jest być gwiazdą no, bo po prostu...Jakby to powiedzieć....Każdy wie, że jest fajnie być gwiazdą ale to czasem męczące np. jesz sobie obiad oooooo....tak......Mmmmm...Aż tu nagle wielki rozwydrzony tłum wpada Ci do domu i prosi o autograf (no i cała atmosfera z obiadkiem się rozwiała)!!!! Albo idziesz na zakupy niby zwyczajne a jednak...."Czy mogę autograf?", "Czy mogę z panią (bądź panem zależy) zrobić zdjęcie?", "Ojej!!!!!!!!!!To Ona!!!(bądź On!!!!)" wszyscy się tłoczą przepychają byleby zobaczyć Cb. Ale na serio życie gwiazdy jest czasami naprawdę męczące.

3 komentarze:

  1. Polubiłam od wczoraj Twoje zakręcenie, pozytywne zakręcenie. Też mam 9 lat i szukam ciekawych blogów bo lubię je czytać (również coś skrobnę na swoim od czasu do czasu). Naprawdę mało jest takich. Ty się wydajesz fajna, będę zaglądać. Pozdrawiam Maja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba dobrze, że Ci się tak wydaje. :)))))))))
    Pozdrówka Helekkoliberek

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze gdyby mi się nie wydawało tylko tak było, no nie ;)

    OdpowiedzUsuń