wtorek, 25 lutego 2014

Love songs

83% piosenek jest o...Miłość! A tylko 17% jest na inny temat i to właśnie jest dziwne. Dlaczego prawie wszystkie piosenki są o miłość nikt mi nie powie a dlaczego? Bo na to nie ma wytłumaczenia. Jak byłam mała słuchałam wielu piosenek i zawsze się dziwiłam czemu ciągle słyszę słowa takie jak: kocham cię, miłość,nie kochasz mnie, kochałem cię, kochaj mnie, love you, love' it itd. Jakby nie można było zrobić piosenki o słodyczach i o pieniądzach  tylko miłość tłuką! Lubię słuchać piosenek o miłości ale ile można?!

Dlatego jeśli jesteś kompozytorem/kompozytorką to lepiej będą się sprzedawać piosenki nie o miłości to znaczy jeśli piosenka będzie naprawdę dobra to oczywiście pójdzie jak po maśle (ale niektórzy też wolą piosenki o miłość a nie lubią piosenek nie o miłości więc coś tam się sprzeda ale kilka HITÓW nie jest o miłości).


                                                                              Informacje (lepiej przeczytać)
  • Jeśli chodzi o ferie będę pisać o nich dopiero jak się skończą, bo...Bo tak. :)

1 komentarz: