czwartek, 13 lutego 2014

Życzonka dla Tatonka

Jakieś 38 lat temu kiedy ludzie poruszali się jeszcze na lianach mój dziadek oświadczył się mej babci. Jakiś czas później rozległ się okropny wrzask na całą Warszawę "Łaaa...Łaaa..." to mój tata przyszedł na świat. Dziś mija 37 lat od tego wydarzenia. Czyli podsumowując te trzy zdania mój tata ma dzisiaj urodziny !!!!!!! Z tej okazji chcę Mu złożyć życzenia. Ale nie takie zwykłe  tylko takie inne na przykład jak reklama dobrego szamponu "Odżywka  2w1! Chroni włosy przed łupieżem i ich wypadaniem!". No więc eche, eche:
 Życzę Ci (czyli mojemu tatusiowi) spokoju (to bardzo ważny punkt niedługo przyjeżdżamy do Ciebie na ferie Hi, hi...), satysfakcji z wszystkiego co zrobsz, bardzo, bardzo słonecznych dni i pieniędzy na prezenty.
                                                                                                              Totalnie pokręcona He-la

P.S. Popsuła mi się MP3 potrzebna mi nowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz