wtorek, 4 lutego 2014

Książki fajna sprawa

Lubię czytać książki, (nie będę wymieniać tytułów) bo nie psują gał, niektóre książki są nawet fajniejsze od komputera i telewizora, no i jestem dzięki nim mądrzejsza a jak  jestem mądrzejsza to mam 5 a nie 1a jak mam 5 a nie 1 to mam wyższą średnią a jak mam wyższą średnią to mam stypendium czyli pieniądze. Czyli można powiedzieć opłaca się czytanie książek. Mam dużo ulubionych autorów i książek (tak dużo, że nie zmieściło by się na tej stronie). Nie chcę być nie skromna ale jestem KSIĄŻKOWYM PAKMANEM!!! Pożeram książki w tempie bardzo szybkim (czasami jest tak, że jak nawet nie dojdziemy jeszcze do kasy to już książka jest przeczytana ale to musi być długa kolejka taka jak w Empiku). Dlatego zachęcam do czytania książek!!!!!!!!!!!!!!

2 komentarze:

  1. Też lubię czytać, najbardziej lubię czytać z mamą, czytamy na zmianę, uwiebiam te nasze czytania bo możemy potem podyskutować i przeżywać razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi już mama nie czyta :( ale czyta mojej młodszej siostrze Lusi więc mogę się załapać :)))

    OdpowiedzUsuń