poniedziałek, 10 lutego 2014

Brak pomysłów

Napisałam już dokładnie (nie licząc tego) 62 posty. To trochę sporo jak na mnie, bo jak widać na zdjęciu  lubię spać, leniuchować i nie chodzić do szkoły. W każdym bądź razie napisałam już dużo postów i naprawdę dziś już nie wiem o czym mogę napisać! Owszem bardzo lubię pisać tego bloga ale kończą mi się pomysły! Pisałam już o mnie, o gitarze na którą chodzę, o moich kotach i siostrach, napisałam wierszyk, pisałam o wojnie na ryż, pisałam o Adzie. Jednym słowem zamiast 50 pisałam już o wszystkim! Nawet jak się nudzę to nie mogę nic wymyślić (bo chyba każdy wie, że człowiek ma dużo pomysłów jak się nudzi)! Normalnie czarna dziura wessała wszystkie moje pomysły! Okey umówmy się, że jak ma Ktoś jakikolwiek pomysł to pisze w komentarzach. Zainspiruję się czymś.


To ja -------------------------------------------------->

ja na tym zdjęciu leżę i się lenię i zdjęcie też leży i się leni, bo jesteśmy okropnie leniwi :P

4 komentarze:

  1. Hela, nie słuchaj nikogo. Pisz tylko o tym o czym sama chcesz pisać. To dlatego czytamy Twojego bloga. Nie martw się. Jeśli teraz nie masz pomysłów, to nie znaczy, że za chwilę się nie pojawią. Odłóż "pióro" na chwilkę i daj odpocząć głowie a wena twórcza wróci. Bądź sobą bo to dla Ciebie tu jesteśmy i wracamy na Twój blog! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak najważniejsze być sobą. Wena na pewno przyjdzie w swoim czasie ;)
    Ale mogę Ci coś doradzić:
    porobić różne zdjęcia i wrzucić je tutaj :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię Ci się, że po 62 postach masz kryzys twórczy ja napisałam tylko 34. Ja na razie mam tylko taki sposób na wpisy, że nie staram się wymyślać nic. Jak mi przyjdzie coś do głowy to piszę. Jestem pewna, że Tobie wena zaraz wróci, w końcu masz talent po mamie;) Ja bym chętnie poczytała o rodzeństwie bo jestem jedynaczką.

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Tak....wena powraca (jak na razie) o rodzeństwie też mogę napisać teraz napisałam o tak jakby...Rodzeństwie bardziej włochatym czyli o kotach xD o rodzeństwie mogę jeszcze napisać. Zresztą nie cieszę się, że mam siostry, bo jestem średnia. Średnia ma zawsze najgorzej. A teraz wpadło mi do głowy kilka pomysłów :)))
    helekkoliberek

    OdpowiedzUsuń