wtorek, 11 lutego 2014

Moje koty 2

O ile nie mam sklerozy to pisałam już chyba o moich kotach (jak nie to kliknij przycisk starsze posty i znajdź posta "Opis moich kotów" oczywiście CHYBA tak się powinno zrobić przynajmniej u mnie tak jest).  Jak ktoś nie czytał tego posta patrz nawias pierwszy. Ale teraz nie będę ich opisywać, bo to trochę dziwne opisywać coś co się już opisało. Hmmm...Dziwnie, niepotrzebnie i jak się już napracuję to potem ten straszny smak rozczarowania, ponieważ w tym czasie w którym pisałam opis drugi raz mogłam zrobić wiele innych rzeczy. OK wracają do naszych "kocich" spraw mam taki kalendarz gdzie jest pełno fajowych dni których w normalnym kalendarzu nie były by napisane np.

Dziś czyli 11.2.2014r.  Światowy dzień chorego

Jutro czyli 12.2.2014r. Dzień Darwina

Pojutrze czyli 13.2.2014r. Urodziny mojego Taty (to akurat sama napisałam w kalendarzu)

   I tak dalej. Muszę już kończyć ale pokarze jeszcze jedną rzecz.


To moje koty. Czarny to Benek a ten drugi to Rysiek są braćmi chyba widać -------------------->

2 komentarze:

  1. oj coś szybko Ci ta wena wróciła ;)
    Ciekawe zdjęcie kocurków, takie symetryczne, siedzą jak ustawione:) Ja mam tylko rybki, i cos mi się wydaje, że z kotkami to one by się nie zaprzyjaźniły hihi Kota ma moja babcia, ma na imię Małysz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna imię dla kota poważnie! Upamietnia naszego bohatera

    OdpowiedzUsuń