sobota, 15 lutego 2014

Moja mama niekwestionowana

  Jak każdy wie muszę mieć mamę żeby  w ogóle istnieć (nie wchodźmy w szczegóły). Więc chciałam o niej opowiedzieć.
   Moja mama ma krótkie ciemne włosy i brązowe oczy. Piegi ma prawie wszędzie (tu też nie wchodźmy w szczegóły). Moim zdaniem my mamulichna jest bardzo ładna. Mamulichna jest też bardzo zdolna, bo napisała wiele książek (m.in. "Jak obudzić Leona", "Bajkowa Mozaika", "Bajkoterapia" i teraz wychodzi nowa książka to tytuł na razie roboczy "Bajki dla mojego dziecka") ale też nie tylko dlatego moja mama jest mądra, bo pisze książki. Mądra jest też dlatego, bo miałyśmy wiele problemów i zawsze my mama znajdowała wyjście. Jest jeszcze dużo takich powodów ale jakbym je wszystkie wypisała to czytalibyście do rana. Moja mamciucha ma też wiele cech jest miła, pracowita, ale to zostawie inny post, bo tego jest dużo, nawet bardzo dużo. Najbardziej z moją mamą lubię rozmawiać o różnych rzeczach np. o życiu. Najlepiej zapamiętałam jak razem (tylko my dwie) byłyśmy na pizzy. Była wyśmienita mmm... Oczywiście pizza nie mama. Nigdy mojej mamy nie zostawiłabym samej na lodzie. Nigdy-igdy, bo ja to wiem, a jak coś wiem to tak jest. 
 Uważam, że powinno być więcej takich chwil, które spędzamy razem, ponieważ rzadko jesteśmy sam na sam.
 To moja mama -----------------------^ tutaj ma trochę dłuższe włosy niż teraz i sami widzicie ile piegów.

4 komentarze:

  1. Twoja mama jest piękna i na pewno bardzo mądra. Poproszę mamę żeby mi kupiła książkę, której autorką jest Twoja mama. U mnie kończę się ferie i smutno mi bo nabyłyśmy się ze sobą wreszcie tzn ja i moja mama. Na co dzień też mam jest straszliwy deficyt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Helku czy książki Twojej mamy są w Empiku i czy one są jeszcze dla dzieci w naszym wieku czy to raczej powinien być prezent dla mojej młodszej ciotecznej siostry?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mama to wielki skarb. A w kwestii książek Majki to różnie zależy co kto lubi ale raczej będą Ci się podobały (tak myślę). Można je kupić w Empiku i w sklepie internetowym National Geographic, :) Jak jeszcze jakieś pytania to służę pomocą :))) Pozdrówka
    helekkoliberek (blogspot.com) xD

    OdpowiedzUsuń