czwartek, 6 lutego 2014

Co nowego

Jak już (chyba) każdy wie nie mam w domu telewizji  (moje koleżanki dziwią się jak dożyłam 9 urodzin) i nie wiem co puszczają w wiadomościach (zaraz się dowiesz dlaczego na czerwono). No i waśnie dzisiaj spojrzałam na wiadomości (odpowiem na twoje pytanie "Nie, nie w domu)  i wtedy chwila pełna napięcia.......po prostu mnie sparaliżowało. Takie rzeczy tam pokazywali, że normalnie zaczęłam odrabiać lekcje!!!!!!!!!!!!Potem mierzyłam sobie gorączkę.

Ale wracam do domu i mama mówi o jakimś hospicjum gdzie (o tym potem się dowiedziałam) umierają dzieci!!!! Czyli moja rasa!!!! Nienawidzę takich rozmów (czyli np. o hospicjumach itp, itd), bo to jest smutne i przerażające:(

P.S. Bardzo dziękuje Ninie, Ani i Grzesiowi za tort był pyszny!!!! I mogłam zjeść wszystkie ozdoby!!!!! Polecam bloga mojego fana blog.lifenotes.pl

P.P.S. I jeszcze dziękuje wszystkim, że na mnie głosowali w konkursie Blog Roku!!!!! Świętujemy (moją wygraną)  bo naprawdę wygrałam (prawie, że)

P.P.P.S. Myślę, że jakbym wygrała biżuterię  to bym ją dała takiej bardzo fajnej, zaprzyjaźnionej Czeczence, bo ja nie noszę biżuterii. A dlaczego akurat Jej? Ponieważ mówiła mi, że bardzo lubi biżuterię a jak miała swoją to musiała sprzedać, bo nie miała pieniędzy (i dalej ich nie ma)

3 komentarze:

  1. Helku to ja jestem Twoim największym fanem!!! I gratuluję, głos mój zdobyłas niemal od razu gdy z fascynacją przeczytałam cały Twój blog. Masz taki fajny styl, Ty Cięta Riposto :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Majki, jest mi bardzo, bardzo miło dziękuję czytałam Twojego bloga i też naprawdę mi się podoba! Najbardziej podoba mi się post o imprezie Monster High! Bardzo mi się też podoba, że obie sobie wybrałyśmy do rymu blogowe nicki! Bajkimajki & Helekkoliberek!

    OdpowiedzUsuń