środa, 22 stycznia 2014

Rasy rodziców

Są różne rasy rodziców. Oto jedne z nich:
Tata ciastko- To tata który wszystko kupuje dla dziecka zrobił by wszystko. Oto typowy dialog:
-Tatusiu? Kupisz mi tamtą książkę wiem, że jest droga no ale wiesz...-Namawia dziecko
-Nie!-Odpowiada tata ciastko
-No pliska- Prosi dziecko
-OK-odpowiada tata ciastko
Tata ciastko dlaczego nadałam taką nazwę? Ponieważ ciastko jest kruche a tata ciastko też.

Mama kura- Mama kura to osoba która uwielbia krzątać się i w ogóle wykonywać różne prace w SWOIM domu i zawsze pilnuje porządku. Oto typowy dialog:
(mama kura zauważyła małą plamkę na dziecka bluzce)
-Ej! Stój! Co to jest? Jakieś plamy! Ile dni chodzisz w tej bluzce?- Denerwuje się mama kura
-Ja? Ja chodzę w tej bluzce jakieś...Dwa dni-Odpowiada dziecko
-Ojej zupa mi się prze grzeje . A to potwornie nie dobrze, bo ty takiej nie lubisz!- Woła mama kura widząc, że pojawiają się bąbelki w zupie.
A chyba wiadomo dlaczego nazwałam ją mama kura prawda?

Mama lub tata cegła- Mama lub tata cegła to przeciwieństwo taty ciastka. Są twardzi nie pozwolą na żadne zabawki chyba, że dziecko uderzy w odpowiednim momencie i czasie. Nie napisze już dialogu, bo mam dosyć. Palce mnie bolą. 

Ale tacy rodzice mają plusy. Na przykład umieją dobrze wychować ponieważ nie kupują dużo zabawek. A to nie dobrze kupować dużo zabawek, bo się potem dziecko przyzwyczai, że wszystko dostaje i potem będzie miało w życiu dużo rozczarowań.

2 komentarze:

  1. Ja jestem ( niestety) rasowym mieszańcem:) Ciasteczkowa kura ,która chciałaby być cegła:) pomarzyć dobra rzecz....najważniejsze ,że nie ślepa kura:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm.....Tja.....Ja wole jak ktoś jest ciacho!!! xD

    OdpowiedzUsuń