środa, 1 stycznia 2014

Jak obchodzić różne święta- dużo lekcji jak obchodzić różne święta

http://blogroku.pl/2013/kategorie/moim-niebieskim-okiem,5h6,blog.html

Moja filozofia jest nie pojęta przez filozofów dlatego można ciężko coś z tego pojmować
Rzeczy potrzebne do zrobienia impry:
1.Szampan (jak to ma być impreza bez kolizji to najlepiej ten szampan bez alkoholowy)i inne napoje np. cola, pepsi (jak chce się zrobić naprawdę duże wrażenie na kolegach/koleżankach, przyjaciółkach/przyjaciołach itd. to szampan koniecznie!)
2. przekąski np. chipsy, popcorn, chrupki itd. itp.
3. balony nieważne jaki kolor czy rozmiar
 (Na końcu trzeba wszystko przygotować czyli obrus na stół chipsy w miskę, cola w kubki, papierowe talerzyki tam gdzie powinny stać itd.)

Najlepszy (bo mój) plan imprezy:
Etap1 Na początek (jak przyjdą wszyscy goście) trzeba przewidzieć, że potrzeba niestety pół godziny na: hej, cześć, co u ciebie?, jak się miewasz?, ładny dom!, co będziemy robić?, dzień dobry! itd.
Etap2 Następnie wszyscy zaczną jeść i pić, bo gdy zobaczą szampana to nie wytrzymają (spoko ja też tak mam)
Etap3 Teraz czas na gadanie (dorośli tak mają ale dla dzieci tego nienawidzą  NUUUUUUDAAA! Wolą demolować dom dlatego jak będziesz robić dla swojego dziecka urodziny przygotuj się na demolkę!) Jeśli jesteś dzieckiem dzwoń do koleżanek niech Cię ratują!
Etap4 Uff.. Se pogadaliście to teraz znów czas na jedzenie (dorosłym zawsze mało tak samo jak dzieciom. Ależ my jesteśmy podobni!)
Etap5 Po imprezie teraz czas na: nara, pa, do zoba, siemka, siemeczka, siema, do widzenia

Dobre rady:
Naprawdę chcesz zrobić cool wrażenie na przyjaciołach? No to jak będziecie się stukać kieliszkami krzyknij: ZDRÓWKO!! A potem gdy się stukniecie krzyknij: MOJE!! Wal dobre teksty (tak jak ja XD) No i ubierz się w cool ciuchy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz