środa, 20 listopada 2013

Czemu mam chodzić w tym a nie w tamtym?

Czasami strasznie irytuje mnie tu, że panie w szkole każą się ubrać w spódnice, bluzkę galową i rajstopy. Przewidziałam to, że pewnie pomyślcie "Ale dlaczego? Nie ma w tym nic dziwnego irytującego. A tak w ogóle dziewczyny lubią takie rzeczy..." dlatego wytłumacze dlaczego to jest irytujące. Ja nie lubię rajstop. Dlaczego? Ponieważ wiecznie spadają zawsze jak je nosze (choć to się rzadziej niż rzadko zdarza że je mam), zawsze znajdzie się ktoś kto powie "Uważaj, bo te śliczne rajstopki się podrą" i jak się jest w teatrze, na ślubie lub czymś takim to nie można ich podciągnąć "Ponieważ to brzydko".
A nie lubię nosić spódniczek ani sukienek, bo nie można normalne usiąść (po chłopięcu) nie można włazić na drzewa ani ganiać się z koleżankami. nie lubię nosić koszul galowych, bo rękawy strasznie cisną na plecach, jest taki pasek, który uwiera a guziki przeszkadzają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz