czwartek, 28 listopada 2013

To nie sprawiedliwie!

To nie sprawiedliwe! Przewidziałam to, że niektórzy zapytają "Ale co jest takie niesprawiedliwe???" dlatego opowiem wszystko od początku (eche, eche). No więc tak dawno, dawno temu była sobie szkoła organizowali w niej przesłuchania do Muzycznej Jesieni (taki konkurs). Ja na tym oczywiście byłam. No i przeszłam. Ale wredni nie chcieli powiedzieć jakie miejsce zajęłam a to dopiero miało się okazać na koncercie laureatów no bo ci co przeszli zajmowali miejsca a pani nie chciała mi zdradzić. No więc na końcu koncertu laureatów zaciskam zęby, wyrywam włosy i teraz zapytacie "które miejsce zajęłaś???" no więc to była pierwsza kategoria wiekowa do dziewięciu lat. No i wychodzę na scenę moja koleżanka 5 latka zajęła pierwsze miejsce a ja jestem o 4 lata starsza i zajęłam 3 miejsce. Ale fajne było to, że dostawało się torby z różnymi rzeczami w któryck między innymi była mapa Nowego Dworu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz