środa, 12 marca 2014

Specjalny wpis dla specjalnej "CIOCI"!

Tak naprawdę nie mam cioci. Ale czemu nie mogę nazwać tak najlepszej przyjaciółki mamy? To właśnie najlepsza przyjaciółka mej nie kwestionowanej mamy jest moją "CIOCIĄ"! No i właśnie niedawno moja "CIOCIA" miała urodziny! Ale to nie tylko dla tego jest to specjalny wpis. Jest to jeszcze specjalny wpis dla tego, że baaaaaaardzo moją "CIOCIĘ" lubię! Moja "CIOCIA" jest najlepszą ciocią a zarazem koleżanką mojej mamy na świecie!!!! No i dla tego chciałabym Jej (czyli mej "CIOCI") złożyć specjalne życzenia z okazji specjalnych urodzin w tym specjalnym programie.
No więc tak:
Zawsze jest ktoś blisko mnie. Ktoś kto wie kiedy mi źle. Ten kto zna wszystkie me sny i to właśnie jesteś Ty. 

Mam też parę słów do męża mej "CIOCI" czyli do "WUJKA", bo nie zdążyłam się z Nim ostatnio pożegnać.

"WUJKU" jesteś super! Mam nadzieję, że krówki smakowały he, he. Ucałuj NINĘ ode mnie.

P.S. Jutro koniecznie piszę o feriach!!!!! (Superekstrastycznobombowe były te ferie)

2 komentarze:

  1. Hel, jesteś najlepszą blogerką, jaką znam!
    p.s.
    krówki były super! zjadłem wszystkie od razu ;-) dziękuję!
    wujek

    OdpowiedzUsuń