wtorek, 4 listopada 2014

Czekolada to sałatka!

Czekolada bierze się z kakaowca, 
które rośnie na drzewach. To czyni 
z niej roślinę. – Zatem czekolada liczy się jako sałatka. I tego się trzymam  Czekolada jest sałatką! Więc jest FIT :)



 WOW! Jeśli Wasi rodzice mówią Wam:
-Popsujesz sobie zęby! Nie jedz już tej czekolady!-
To POKARZCIE IM ten post. Zdziwiłam się gdy to zobaczyłam więc pomyślałam, że wstawię to na tego bloga. Ciekawe czy cukierki to też sałatka? Sprawdzę. Niestety nikt nie wymyślił takiej strony więc się nie dowiem. Ale to jest logiczne:
KAKAOWIEC ROŚNIE NA DRZEWACH A CZEKOLADA JEST Z KAKAOWCA. DRZEWO TO ROŚLINA WIĘC CZEKOLADA LICZY SIĘ JAKO SAŁATKA.
Hmmm...czyli jeżeli czekolada to sałatka to w zasadzie można sałatę na obiedzie zastąpić czekoladą i dodać do reszty obiadu (w sensie kotlet, ziemniaki itp.) a czy to nam będzie smakowało? Trzeba spróbować. Ja kiedyś jadłam pizze z  cukierkiem czekoladowym. Wiem, że to jest dziwne ale to było pyszne! Jak już będę szła na pizze to tylko z cukierkami czekoladowymi 

2 komentarze:

  1. Musiałam wstawić tam te buźkę ;3 (powyżej)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hela dzięki Ci za to odkrycie. Ha no niech ktoś spróbuje teraz zabronić czekolady :)

    OdpowiedzUsuń