niedziela, 16 listopada 2014

Mądry i inteligentny

Kto wie jaka jest różnica pomiędzy człowiekiem inteligentnym a mądrym?

Człowiek inteligentny zawsze wyjdzie z sytuacji w którą mądry by się nie wpakował.

Myślałam o tym i to prawda. Pomyślcie: człowiek mądry widzi, że ktoś się kłóci. Odejdzie, bo wie, że najlepiej trzymać się od takich spraw daleko. A człowiek inteligentny albo odejdzie albo nie. Jeśli odejdzie to będzie mądry. Jeśli nie będzie miał same kłopoty ale wyjdzie z sytuacji w którą się wpakował i wtedy będzie inteligentny. To trochę skomplikowane ale do pojęcia. Ja jeszcze nie wiem czy jestem mądra czy inteligentna ale myślę, że raczej mądra ale nie jestem pewna. Muszę to sprawdzić. A Wy? Pomyślcie. Czy jesteście mądrzy czy inteligentni. A czy można być mądrym i inteligentnym jednocześnie? Według mnie można być. Raz można odejść a raz nie. Ale uwierzcie mi lepiej odejść niż mieszać się w takie sprawy.  :)

2 komentarze:

  1. Super blog!!!Z resztą post także...a ja chyba też tak jak ty HELKU KOLIBERKU jestem ta mądra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń