niedziela, 2 listopada 2014

Muzyka

Chyba od zawsze interesowałam się muzyką. Moimi ulubionymi stylami muzyki są jazz i rock. Chociaż jeszcze nie śpiewam z profesjonalnym zespołem występowałam już nieraz na scenie. Chodziłam do chóru szkolnego ale mi się tam nie podobało. Poza tym mam dwie siostry i wszystkie śpiewamy. One mają swój styl śpiewania a ja mam swój. Przez cały czas próbowałam się DOPASOWAĆ do ich stylu śpiewania, bo inaczej się nie dało (uwierzcie mi)! Jakie to było denerwujące! Ale wreszcie znalazłam miejsce w którym mogę swobodnie śpiewać i nikt mi nie mówi, że śpiewam brzydko lub mam przestać. Pisałam już dużo o Domu Kultury ADA. Potrzebowałam po prostu swojego miejsca. W Domu Kultury ADA często spotykam swoje koleżanki które też lubią śpiewać. 

1 komentarz:

  1. Ja też chodze do domu kulktury na zajęcia, tylko, że taneczne bo śpiewam okropnie, lubię ale chyba inni nie bardzo lubią tego słuchać :) Fajne zmiany na blogu, Teraz mi się lepiej wyświetla na monitorze bo przedtem był za szeroki.

    OdpowiedzUsuń