środa, 12 listopada 2014

Plan

Ułożyłam swój plan na przyszłość:
Gdy będę na studiach chce się zatrudnić jako (jeszcze do końca nie wiem gdzie chce pracować gdy będę na studiach) kelnerka albo nauczycielka gry na jakimś instrumencie. Wtedy jeszcze będę mieszkać z mamą.
Ostatnio w reklamie usłyszałam, że m2 mieszkania kosztuje 9,999zł więc obliczyłam, że jak będę zarabiać 3000zł na miesiąc to w 3-4 miesiące zarobie na m2 mieszkania.
Gdy już zarobie na mieszkanie (jeszcze nie wiem ile zajmie mi zarabianie na mieszkanie, bo jeszcze nie wiem jakiej będzie wielkość ale myślę, że 5-8 lat) i wprowadzę się do niego to jeszcze trochę popracuje w mojej pracy (jako kelnerka lub nauczycielka), kupie sobie kotka lub pieska którego nazwę Pepsi, Zenon, Stefan, Hela, Marian, Zuzia, Helga, Cola albo Paul Anka, zwolnię się z pracy w której będę pracować i chce jeździć ze swoim zwierzakiem po krajach i miastach gdzie będę robić swoje koncerty. Obliczyłam też, że gdy wrócę będę miała masę gotówki. Gdy po wyprawie wrócę do swojego mieszkania będę pisać piosenki, występować z nimi a jak mi się to znudzi to zatrudnię się gdzie indziej i na wakacje pojadę do Paryża i zostanę tam długo (może na trzy lata). Do wyprawy koncertowej chce mieszkać sama.

Przypominam o konkursie!!!
Jeszcze nikt nie przysłał mi opowiadania! Proszę gotowe prace przysyłać na adres: helenkagruszczynska@gmail.com do końca listopada! Wynik konkursu na blogu!

2 komentarze:

  1. Niezła masz plany:)
    Ja opowiadanie już trzy razy zaczynałam ale coś mi nie pasuje ciągle ani rusz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja teraz piszę masę opowiadań (oczywiście jest rok 2016) ale co tam wtedy jeszcze nie miałam swojego blogga
    XD
    Lusia

    OdpowiedzUsuń