sobota, 1 listopada 2014

WPIS SPECJALNY

Na początku tego wpisu chciałam napisać czemu zdecydowałam prowadzić tego bloga. Nie wiem dokładnie którego dnia i miesiąca zaczęłam pisać ale wiem, że to było rok może dwa temu. Zaczęłam pisać bloga, bo dużo siostra mi o takim pisaniu mówiła i spodobało mi się to. Gdy niedawno czytałam moje stare posty pomyślałam, że człowiek w szybkim tempie uczy się ortografii chociaż nadal robię błędy. Według mnie ten blog jest warty przeczytania lub chociaż przejrzenia niektórych postów. Pamiętam, że ja i mój blog startowaliśmy razem w konkursie Blog Roku. Muszę się przyznać, że nie zależało mi na nagrodzie tylko na tym żeby stanąć na scenie i coś powiedzieć. Ale nie tylko mi na tym zależało, zależało mi też na tym żeby pokazać innym, że też mogą pisać bloga i dzielić się na nim swoimi myślami, bo niewiele dzieci pisze swoje blogi. Kiedy brałam udział w tym konkursie to wyobrażałam sobie mnie jak wchodzę na scenę i nie dosięgam do mikrofonu. Ta myśl zawsze mnie bardzo śmieszyła. Mimo wszystko NIE WYOBRAŻAM sobie sytuacji w której mój blog skończył by swój żywot! Po prostu nie umiem sobie tego wyobrazić. Uważam, że takie konkursy blogowe są potrzebne, ponieważ można pokazać swój talent.

W tym wpisie chciałam podziękować: BAJKIMAJKI za to, że wspiera duchowo nie tylko mnie ale moje siostry i mamę :))))) , mamie z którą zawsze mogę porozmawiać, tacie z którym zawszę się wspaniale bawię i moim koleżankom które dziś czytają mojego bloga.

KONKURS!!!

Organizuję konkurs na najlepsze opowiadanie!
Zasady:
  • Opowiadanie musi zostać wykonane samodzielnie!
  • Uczestnicy konkursu nie mogą mieć powyżej 12 lat!
  • Opowiadania można wysyłać do 30 listopada 2014 roku na adres: helenkagruszczynska@gmail.com
  • Ogłoszenie wyniku nastąpi do 10 grudnia 2014 roku na tym blogu.
  • Zwycięzcę poproszę o adres do wysyłki nagrody.
Nagrody:
publikacja opowiadania na moim blogu oraz książka mojej mamy ze specjalną dedykacją autorki i moją.
                                                                                                                                         Powodzenia!


3 komentarze:

  1. Helku Koliberku:) Nie wiem czy się dziękuje za podziekowania ale dziękuję bo to bardzo miłe .Jesteście bardzo fajne, musi być u was bardzo wesoło, ja jestem jedynaczką. Ja pisze bloga bo chce dużo pisać i poprawić swoją ortografie a wcale mi się nie chce. W blogu jest coś fajnego i bloga mi się chce prowadzić ale pisać nie zawsze. Ale nauczyłam się dużo o korzystaniu z komputera i internetu i to też jest super. Bardzo fajny pomysł z konkursem i super nagroda. Książka z podpisem twojej mamy to jest coś. Spróbuję i ja coś napisać. Do tej pory napisałam tylko to co musiałam bo było zadane. Też myslałam o konkursie ale nie mogłam wymyślić nagrody.

    P.S Helku spróbuj wstawić linka zamiast samego napisu "bajkimajki". Ja zawsze tak robie bo tak robią inni blogerzy. Chyba po to żeby można było od razu kliknąć i zobaczyć o co chodzi. Jak piszesz post to na górze są różne ikonki i tam na jednej jest napisane: link. Wchodzisz w to i wklejasz link w dolnym okienku a w górnym kasujesz i wpisujesz to co ma być widać na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bajkimajki postaram się wstawić linka ale nie obiecuje, że się uda. Bardzo mi zależy na tym żebyś wzięła udział w moim konkursie. Moje siostry, mama i ja bardzo Cię lubimy :). Twój blog jest naprawdę bardzo ciekawy.

      Usuń
    2. Spróbuj, może ci się uda. To się przydaje do wpisów. Już zaczęłam pisać powiadanie ale utknęłam, Musze spróbować od nowa. Ja też was lubię bardzo. Buźka.

      Usuń