czwartek, 27 listopada 2014

Czemu banany stają się czarne?

Ja i Samograj przeszliśmy do finału! Do finału Muzycznej Jesieni! Wiedziałam, że się dostaniemy! Tylko dwa razy w moim krótkim życiu wygrałam w Muzycznej Jesieni. 

Ostatnio zadaje sobie dziwne pytania.
A co jeśli woda wcale nie jest mokra tylko my mamy dziwne ręce?

A co jeśli w nocy wcale nie jest ciemno tylko my mamy dziwne oczy?

A co jeśli życie to jeden wielki sen?!!!! (nie no w to akurat nie wierzę)

I te pytania zadaje sobie od TYGODNIA! Ale dowiedziałam się czemu banany stają się czarne. Bo się boksują jak nie patrzymy! A teraz wyobraźcie sobie banana który boksuje się z drugim i przy każdym uderzeniu staje się czarniejszy i czarniejszy aż z banana zostaje mały, czarny węgielek. Często patrzcie na banany, ponieważ strasznie szybko zrobią się czarne jak nie będziecie na nie patrzeć!


CZEMU NIKT NIE PRZYSYŁA MI OPOWIADAŃ?!!! PROSZĘ JE JAK NAJSZYBCIEJ PRZYSŁAĆ NA ADRES: helenkagruszczynska@gmail.com !!! LISTOPAD SIĘ KOŃCZY PROSZĘ PRZYSYŁAĆ OPOWIADANIA! NAGRODA GWARANTOWANA!

1 komentarz:

  1. Zastanawiam się czy nie wysłać opowiadania, a co do bananowego posta (hi hi) jest super!!!♥

    OdpowiedzUsuń